Oftest stilte spørsmål
1. Kan vi legge inn egne klubbprodukter i filialen vår?
Svar: Nei, dessverre. Dette skaper store logistikkproblemer. Husk at dette er en butikk for alle, ikke bare for medlemmer.
2. Driver noen andre med det samme som dere?
Svar: Nei, ikke som vi vet.
3. Kan dere ikke ha med flere produkter relatert til nettopp vårt interessefelt?
Svar: Vi får vel svare litt politisk: «På det nåværende tidspunkt kan vi...» Husk at dette er et nytt prosjekt rettet mot alle typer foreninger og lag. Fra stuefuglklubber til ishockeylag - her har vi hundrevis av forskjellige interessefelt. Videre er det viktig å få med seg at butikken skal være attraktiv for alle - ikke bare medlemmer.
4. Er dette noe i samme gate som Grasrotandelene?
Svar: Ja, men her er det handelen på egen nettbutikk som skaffer inntektene.
5. Hvordan skal folk finne vår filial på vår hjemmeside?
Svar: Det er viktig at dere sprer budskapet til alle; familie, venner og kolleger. Bruk e-post, Facebook, Twitter og andre sosiale media. Bruk medlemmenes kontaktnett. La det være tydelig at de støtter dere ved å handle i filialen. Dere vil også få tilsendt nyhetsbrev og markedsmateriell som dere kan maile eller printe ut.
6. Kommer det flere produkter etterhvert?
Svar: Ja, i aller høyeste rad. Vi arbeider stadig med nye produkter.
7. Hvordan håndteres bytting og eventuelle reklamasjoner?
Svar: Det tar vi oss av - uten noe snikk snakk! Ny vare eller pengene tilbake - servicen skal alltid være på topp, det kan du være trygg på.
8. Koster det noe om vi ønsker å endre på hovedbanner, logo eller linkbanner?
Svar: Nei, ingenting koster noe for dere
9. Kan vi komme med forslag på butikk innholdet?
Svar: Ja selvfølgelig. Vi ønsker at dere kommer med forslag på hva som skal selges i butikken.